1er CONCURS DE PARIDES

El concurs de parides ha komençat. Cadascu ke pose un komentari en el escrit ke vulga de ahi El TODOPODEROSO seleccionara els millors i d'ahi es fara una enkesta. La gent votara el ke vulga i kuan finalize el plaç el guanyador apareixera en un escrit junt a la parida i la foto (si hi ha), si es el cas de ke te blog el posare en amistats perilloses.

Firmat:

El TODOPODEROSO

PARIDES PUBLICADES

ATMVQR

ATMVQR
programa de radio de la amistat perillosa de Atamarevaquefumes

ke ha sigut del meu fill (Jesucristo)?

QUE VOS AGRADA MES?

EL PORTAFOLIOS

krek ke es el meu perfil

La meva foto
Seattle, Washington, United States
Vaig naixer a Seattle, i vaig vindre a la Ribera per a formar Mi sostingut.

10/4/08

PostHeaderIcon La Nit pa dormir

ZZZ
ZZZ
ZZZ
ZZZ...


ZZZ
ZZZ
ZZZ
ZZZ...


ZZZ
ZZZ
ZZGH

...







...



Que pasa?

Ah!

Merda m'ha despertat!

...





ZZZ
ZZZ
ZGH





...

2 parides:

Artés ha dit...

jejeje

que sort tenen alguns

no, no... ara ja puc dormir, gràcies al soroll de les cortines i les escames ectoplasmàtiques i els telediaris que s'arremolinen en terra, i les cadires plenes d'inquilins absents en tsunamis de rellomello adobat...

Llarga vida a la patafísica

ànim amb el blog (Quan estiga un poc més farcit el penjaré a A ta mare)

Anònim ha dit...

prova a pujar les imatges a www.imageshack.us i després copiar el link

i els videos agafa'ls del youtube. Has de copiar el codi de la barra que posa "Embed", després anar a Crear Entrada i pegar el codi en HTML

sort