1er CONCURS DE PARIDES

El concurs de parides ha komençat. Cadascu ke pose un komentari en el escrit ke vulga de ahi El TODOPODEROSO seleccionara els millors i d'ahi es fara una enkesta. La gent votara el ke vulga i kuan finalize el plaç el guanyador apareixera en un escrit junt a la parida i la foto (si hi ha), si es el cas de ke te blog el posare en amistats perilloses.

Firmat:

El TODOPODEROSO

PARIDES PUBLICADES

ATMVQR

ATMVQR
programa de radio de la amistat perillosa de Atamarevaquefumes

ke ha sigut del meu fill (Jesucristo)?

QUE VOS AGRADA MES?

EL PORTAFOLIOS

krek ke es el meu perfil

La meva foto
Seattle, Washington, United States
Vaig naixer a Seattle, i vaig vindre a la Ribera per a formar Mi sostingut.

3/4/08

PostHeaderIcon LA HISTORIA DEL DESTROÇA-SOMIERS:VILLAR

Un dia assolejat amb dos collons mr. Villar va plantejar ke els kuatre kabrons ke som pujarem al xalet de sa uela (mal error per part d'ell) pero kom sempre, kom eren vacacions i estavem mes aburrits ke un allioli vam dir: -Vale! a kina PUTA hora kedem?. i el burro d'ell solta: -Anem a pasar el dia, entonces kedarem...-es posa a fer els kalkuls matematics d'ell i diu: -ejem! Anem a vore...-Pasen deu putos minuts i ja kuan anavem a pegarli solta- de deu a deu i mitja en ma casa. Ki ve en bici? I la gent sense pensar res (sobretot Carcedo. Valga la rebundancia) diuen tots alhora: -JOO!!!. I al cap de vint segons Carcedo diu: Pero, collons, a kina hora kedem? li solte un Karxot (d'aquestos ke et deixen coent tot el dia. Menys mal ke era per la nit) Be, al dia despues apleguem tots a casa Villar i va Carcedo i diu: -Uno el brikindance-i kuan diu el dos lin vaig pegar una ke va fer el crusaito amb voltereta includa i cau sobre el arbust. kuam anem ja pujant Carcedo es posa a kantar el chiki chiki dels kollons em pose al seu kostat i li pegue una hostia de reves que es kau de la bici i despres, quan ja estem en el xalet resulta ke diu en veu baixeta: -si no xilleu molt vorem ardilles- I va l'altre i al kap de tres minuts ja esta enxegant la Radio a tota hostia i dic jo: -poques ardilles vorem i si venen krek ke sera pa' mosegar al Carcedo per soltar tanta parida-despres resulta ke va la gran idea de obrir la taula de PING-PONG. La gran idea va funcionar al cap de cinc minuts ja no teniem pilotes. kuan toka dinar van tindre ke abaixar a per EDU i a per el SUPER LLIN ke no sabien on era i ahi vam akabar de desgarbaro TOT. I ki es pregunte perque es perke no ho sap o perke no s'ho imagina. Be ho kontare. La kosa es ke kuan ja han pujat i ja estava edu i llin van i com ni hava una rampa empina van i es piquen a derrapar. I va Villar Tododerrapable segons ell (el Todopoderoso soc jo no villar) i es tira tota la rampa kara paka vaix derrapant i es sent a la llunyania(ara farem una OnOmatopeia) -boom. Roda Reventa!!!- va dir el Patu. Despres dinem i els kuatre KANYOTS (persona burra kom ella mateixa) es posen a jugar al TRUC. Al cap del temps van pujar les xiquetes i estaven amb els Suposts "novios" i villar de Faro de xenon ahi fent la MA mai millor dit i despres va i es tira en planxa damunt del llit i (kom ell es xikotet) es karrega una lamina del somier i va i es sent kom Carcedo diu tot koncienciat (si es ke te conciencia(ke krek ke no)) Va dir(ojo ke no he vist mai parida tant gorda) -Espereuse, espereuse jo ho arregle que el meu tambe es un somier- despres tots el vam fer d'hosties ke el vam fregir. i despres kuan tocaba arreplegar el vam dixar a ell i als ke venien en cotxe arreplegar-ho tot. Vam avaixar tots ampepinats i carcedo acoplantse com en el moto GP i jo pegant-li karxots vam abaixar asta kastello ampepinats i a kasa tots. I despres jo de concert de... SVA-TERS (aço ja ho se, es molt roin pero perke aço no mes es una anecdota a l'altra mes).