1er CONCURS DE PARIDES

El concurs de parides ha komençat. Cadascu ke pose un komentari en el escrit ke vulga de ahi El TODOPODEROSO seleccionara els millors i d'ahi es fara una enkesta. La gent votara el ke vulga i kuan finalize el plaç el guanyador apareixera en un escrit junt a la parida i la foto (si hi ha), si es el cas de ke te blog el posare en amistats perilloses.

Firmat:

El TODOPODEROSO

PARIDES PUBLICADES

ATMVQR

ATMVQR
programa de radio de la amistat perillosa de Atamarevaquefumes

ke ha sigut del meu fill (Jesucristo)?

QUE VOS AGRADA MES?

EL PORTAFOLIOS

krek ke es el meu perfil

La meva foto
Seattle, Washington, United States
Vaig naixer a Seattle, i vaig vindre a la Ribera per a formar Mi sostingut.

3/4/08

PostHeaderIcon LA GENEROSITAT DE LES FALLES

les falles

ke bonikes



les falles

ke precioses



les falles

ke asqueroses



les falles

tot pal canvi klimatik



les falles

xe kin asko



les falles

me caguen el kliment



les falles

me caguen les putes falles



Amb els seus ninots de karto fabrikats per xiquets adictes al art atack

amb la merda els fallers

xe ke burros

tants anys

i segueixen portant a kliment pa les putes discomobils

les falles

xe kin gasto

les falles

amb tanta merda ke hi ha en el mon i tenien ke vindrem amb les falles

xe ke fasen el dia del xupito
o
el dia internacional de el alcohol

pero feu algo desent no com

LES PUTES FALLES

i els falleros de fa trenta anys enkara van de festa pero mira kom estan

ke aço akava siguent inmoral

els ha parlat el TODOPODEROSO