1er CONCURS DE PARIDES

El concurs de parides ha komençat. Cadascu ke pose un komentari en el escrit ke vulga de ahi El TODOPODEROSO seleccionara els millors i d'ahi es fara una enkesta. La gent votara el ke vulga i kuan finalize el plaç el guanyador apareixera en un escrit junt a la parida i la foto (si hi ha), si es el cas de ke te blog el posare en amistats perilloses.

Firmat:

El TODOPODEROSO

PARIDES PUBLICADES

ATMVQR

ATMVQR
programa de radio de la amistat perillosa de Atamarevaquefumes

ke ha sigut del meu fill (Jesucristo)?

QUE VOS AGRADA MES?

EL PORTAFOLIOS

krek ke es el meu perfil

La meva foto
Seattle, Washington, United States
Vaig naixer a Seattle, i vaig vindre a la Ribera per a formar Mi sostingut.

3/4/08

PostHeaderIcon LA VIDA (Patafísicament parlant)

La vida es com un got d'aigua contaminada per una granota radioactiva volant per damunt del cap d'un Xoronxo narcotitzat per aquelles drogues ke ni aznar i Rajoy fumant poleo amb lluis en el park de l'estacio de katarates del albaida sec per ke es va desbordar (kosa prou irrealista) de asco al vore sis francesos fumant mentre veien la pel·licula de harry potter en arab propulsat per un pet de Patu (equivalent a menjar 69 kilos de "fabada Asturiana") en els kolumpios del park de l'estacio on va descarrilar fara uns dos anys la merda el borreguero (per als desinformats era un tren mes antic ke tota la meua kinta junta) amb una pinta de renfe feta per EL TODOPODEROSO kuan duia un spray en la ma. despres d'aquesta explicacio la vida es una cos ake la pots asimilar kom vulgues. hi ha cientifics del carrer el dr. capdesuro ke afirmen ke la vida es una merda, hi ha altres del karrer dr. LSD ke diuen -Hey tio ke la vida es la hostia, tioooooo. Jo simplent pense Aneu atraqueu un bank governat per josep luis carod rovira i andugueuse uns kuans euros pero sobretot BUSQUEU-SE LA VIDA